| Republic of Korea Navy - Marine de la Corée du Sud | |
|
|
Auteur | Message |
---|
olivier Admin
Nombre de messages : 46360 Age : 56 Localisation : Quaregnon (Bel) Date d'inscription : 27/06/2007
| Sujet: Republic of Korea Navy - Marine de la Corée du Sud Lun 27 Aoû 2007 - 23:15 | |
| Pacific Ocean (July 6, 2004) – Republic of Korea Destroyer Yi SunShin (DDH 975) cruises to position where it will participate in exercise Rim of the Pacific (RIMPAC) 2004. RIMPAC is the largest international maritime exercise in the waters around the Hawaiian Islands. This years exercise includes seven participating nations; Australia, Canada, Chile, Japan, South Korea, the United Kingdom and the United States. RIMPAC is intended to enhance the tactical proficiency of participating units in a wide array of combined operations at sea, while enhancing stability in the Pacific Rim region. Photo © U.S. Navy (by Photographer's Mate 1st Class David A. Levy) click the image for a larger version_________________ olivier Les plus grands ne sont pas ceux qui ne tombent jamais, mais ceux qui se relèvent toujours ! ---> voir ma présentation
Dernière édition par olivier le Mar 8 Nov 2011 - 8:43, édité 1 fois |
|
| |
olivier Admin
Nombre de messages : 46360 Age : 56 Localisation : Quaregnon (Bel) Date d'inscription : 27/06/2007
| Sujet: Re: Republic of Korea Navy - Marine de la Corée du Sud Mar 18 Sep 2007 - 14:40 | |
| Pacific Missile Range Facility, Kauai, HI (Jul. 8, 2002) -- The Republic of Korea submarine Nadaeyung (SS 069) surfaces while conducting training exercises during “Rim of the Pacific” (RIMPAC) 2002. RIMPAC 2002 is designed to improve tactical proficiency in a wide array of combined operations at sea, while building cooperation and fostering mutual understanding between participating nations. Countries participating this year are: Australia, Canada, Chile, Peru, Japan, the Republic of Korea and the United States. Photo © U.S. Navy (by Photographer's Mate 3rd Class Michael J. Pusnik, Jr.) click the image for a larger version_________________ olivier Les plus grands ne sont pas ceux qui ne tombent jamais, mais ceux qui se relèvent toujours ! ---> voir ma présentation |
|
| |
olivier Admin
| Sujet: Re: Republic of Korea Navy - Marine de la Corée du Sud Mar 18 Sep 2007 - 14:43 | |
| Pearl Harbor, Hawaii (Oct. 14, 2004) - Republic of Korea minelayer ROKS Won San (MLS 560), enters Pearl Harbor, Hawaii, for a three-day port visit. Won San, along with ROKS Yangmanchoon (DDG 973) and ROKS Wha Chung (AOE 59) are on a three-month training deployment and goodwill tour under the command of Commander, Cruise Training Force, Rear. Adm. Sung-Gyue Oh. Photo © U.S. Navy (by Journalist Seaman Ryan C. McGinley) click the image for a larger version_________________ olivier Les plus grands ne sont pas ceux qui ne tombent jamais, mais ceux qui se relèvent toujours ! ---> voir ma présentation |
|
| |
olivier Admin
| Sujet: Re: Republic of Korea Navy - Marine de la Corée du Sud Mar 18 Sep 2007 - 14:48 | |
| Republic of Korea Destroyer KDX-I Okpo class DDH DDH-971 Kwanggaeto [click the image for a larger version] _________________ olivier Les plus grands ne sont pas ceux qui ne tombent jamais, mais ceux qui se relèvent toujours ! ---> voir ma présentation |
|
| |
olivier Admin
| Sujet: Re: Republic of Korea Navy - Marine de la Corée du Sud Mar 18 Sep 2007 - 14:52 | |
| Republic of Korea Destroyer KDX-I Okpo class DDH DDH-973 Yangmanchun _________________ olivier Les plus grands ne sont pas ceux qui ne tombent jamais, mais ceux qui se relèvent toujours ! ---> voir ma présentation |
|
| |
olivier Admin
| Sujet: Re: Republic of Korea Navy - Marine de la Corée du Sud Mar 18 Sep 2007 - 14:55 | |
| Republic of Korea Destroyer KDX-I Okpo classDDH-972 Ulchimundok (Harpoon missile shoot) _________________ olivier Les plus grands ne sont pas ceux qui ne tombent jamais, mais ceux qui se relèvent toujours ! ---> voir ma présentation |
|
| |
olivier Admin
| Sujet: Re: Republic of Korea Navy - Marine de la Corée du Sud Mar 18 Sep 2007 - 14:58 | |
| Republic of Korea Destroyer KDX-I Okpo class DDH-972 Ulchimundok _________________ olivier Les plus grands ne sont pas ceux qui ne tombent jamais, mais ceux qui se relèvent toujours ! ---> voir ma présentation |
|
| |
olivier Admin
| Sujet: Re: Republic of Korea Navy - Marine de la Corée du Sud Mar 18 Sep 2007 - 14:59 | |
| DDH-972 Ulchimundok _________________ olivier Les plus grands ne sont pas ceux qui ne tombent jamais, mais ceux qui se relèvent toujours ! ---> voir ma présentation |
|
| |
olivier Admin
| Sujet: Re: Republic of Korea Navy - Marine de la Corée du Sud Mar 18 Sep 2007 - 15:00 | |
| DDH-972 Ulchimundok _________________ olivier Les plus grands ne sont pas ceux qui ne tombent jamais, mais ceux qui se relèvent toujours ! ---> voir ma présentation |
|
| |
olivier Admin
| Sujet: Re: Republic of Korea Navy - Marine de la Corée du Sud Mar 18 Sep 2007 - 15:01 | |
|
| |
olivier Admin
| Sujet: Re: Republic of Korea Navy - Marine de la Corée du Sud Mar 18 Sep 2007 - 15:03 | |
|
| |
olivier Admin
| Sujet: Re: Republic of Korea Navy - Marine de la Corée du Sud Mar 18 Sep 2007 - 15:04 | |
|
| |
olivier Admin
| Sujet: Re: Republic of Korea Navy - Marine de la Corée du Sud Mar 18 Sep 2007 - 15:05 | |
|
| |
olivier Admin
| Sujet: Re: Republic of Korea Navy - Marine de la Corée du Sud Mar 18 Sep 2007 - 15:07 | |
|
| |
olivier Admin
| Sujet: Re: Republic of Korea Navy - Marine de la Corée du Sud Mar 18 Sep 2007 - 15:08 | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Republic of Korea Navy - Marine de la Corée du Sud | |
| |
|
| |
|